تچاد
منو موبایل

تچاد

نحوه استفاده از سامانه خرید آسان تچاد

شرکت تعاونی مصرف کارکنان مجتمع صنعتی چادرملو جهت رفاه کارکنان مجتمع صنعتی چادرملو اقدام به عقد قرارداد با برخی از فروشگاه ها، داروخانه‌ها و مراکز خرید در شهرهای اردکان، میبد و یزد نموده تا بتوانند کالاها و اجناس موردنظرشان را به صورت اقساطی از این مراکز خریداری نمایند.
بر همین اساس این شرکت اقدام به راه اندازی سامانه خرید آسان به نشانی asan.tachad.ir نموده که کارکنان و فروشگاه های طرف قرارداد میتوانند با مراجعه به این سایت، با وارد نمودن کدملی و شماره همراه خود و سپس وارد نمودن کد تاییدیه ارسال شده به تلفن همراه به پنل کاربری خود دسترسی داشته باشند.

کارکنان محترم با استفاده از این سامانه ضمن مشاهده مراکز طرف قرارداد میتوانند از جزئیات خریدهای خود مثل میزان خرید از هر فروشگاه،سررسید اقساط آتی، اقساط پرداخت شده، چک های پرداختی، مانده اعتبار و حتی میزان بن تخصیصی مناسبتی شرکت خود را مشاهده نمایند.
همچنین میتوانند با ورود به بخش جابجایی اعتبار، در صورت نیاز اعتبار باقی مانده خود را از مراکز طرف قرارداد به خرید از فروشگاه، جابه جا کنند.

ضمنا، مراکز طرف قرارداد میتوانند با مراجعه به این سامانه خریدها را ثبت و از جزئیات فروش خود و اقساط واریزی مطلع گردند.

و اما روش خرید :

روش خرید از سامانه به این صورت می باشد که کارکنان محترم با مراجعه به مراکز طرف قرارداد، با ارائه کدملی به فروشنده در هنگام تسویه حساب یک پیامک شامل نام فروشگاه، مبلغ خرید و کد تایید دریافت می‌نماید.
پس از وارد نمودن کد تایید توسط فروشنده در سامانه، در صورت داشتن اعتبار، خرید با موفقیت انجام شده و مبلغ مورد نظر از حساب وی به صورت اقساط مشخص شده، کسر می گردد.

نکات مهمی که کارکنان محترم میبایست در هنگام خرید حتما به آن توجه داشته باشند اینه که:
1- نام فروشگاه در پیامک تایید حتما چک شود
2- مبلغ کل فاکتور اجناس خریداری شده با مبلغ درج شده در پیامک تایید یکی باشد و در صورت مغایرت می توانند به دفتر شرکت تعاونی اطلاع دهند
3- بررسی نوع، قیمت و ضمانت کالاهای خریداری شده بر عهده خود مشتری می‌باشد

مطالب مرتبط

ارسال کمک‌های خیرخواهانه سهامداران به سیستان و بلوچستان

300 میلیون تومان، مبلغ جمع آوری شده کمک‌های خیرخواهانه همکاران و سهامداران گرامی شرکت تعاونی مصرف کارکنان مجتمع صنعتی چادرملو […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده

انتخابات اعضای هیئت مدیره

به استحضار سهامداران محترم شرکت تعاونی مصرف کارکنان مجتمع صنعتی چادرملو می‌رساند مجمع عمومی فوق العاده و عمومی عادی بطور […]

2 دقیقه مطالعه مشاهده

نتایج شمارش آرا انتخابات نمایندگان سهامداران شرکت تعاونی مجتمع صنعتی چادرملو

دومین دوره انتخابات نمایندگان سهامداران جهت حضور در مجامع شرکت تعاونی مصرف کارکنان مجتمع صنعتی چادرملو از ساعت 6 صبح 10 دی ماه شروع و در ساعت 16 مورخ 11 دی 1402 به پایان رسید.

2 دقیقه مطالعه مشاهده

2 نظر ارسال شده

  • واقعا عالی تشکر وسپاس بابت زحمات بیدریغ مدیران و سرپرستان مجتمع چادرملو ،که همیشه از نیرو حمایت‌های زیادی انجام میدهم

  • با عرض سلام و خدا قوت، بسیار عالی و خوب، تشکر فراوان از تلاش‌های بی دریغ شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *